קידום ממומן בגוגל

אחד הכללים הידועים בפרסום הוא, שמשפט אחד יכול לעשות הכל. סלוגן אחד טוב יכול להדהד לאנשים בראש ולא לצאת ממנו. יש סלוגנים שאנחנו מכירים וזוכרים עוד מילדותנו ועד היום מלווים אותנו. לא פעם סלוגן מסוים מושך אותנו לקנות מוצר מסוים או לחילופין, הוא מעניק למוצר, תדמית מסוימת שמתקבעת אצלנו וככה הוא נתפס.

כך למשל כשעיתון מציג את עצמו בסלוגן כמו העיתון של המדינה, זו התדמית שנוצרת לו, כחברת שתייה מציגה את המשקה שלה כטעם החיים, אז זה מה שמתקבע אצלנו, כשחברת תעופה מנגנת לנו סלוגן שבמטוסים שלה אנחנו מרגישים כמו בבית, זה גורם לנו להרגיש משהו סנטימנטלי. כל סלוגן עובד על משהו אחר, כל סלוגן מטרתו לגרום לנו להתקבע אצלנו כך שמיד ניזכר במוצר אותו הוא משרת.

קידום ממומן בגוגל מתבסס על זה באופן טקסטואלי. נכון ששום סלוגן במסגרת קידום ממומן לא מתנגן אצלנו בראש, אך כשמשווקים באינטרנט צריכים לכתוב מודעה אשר תתפוס את העין של הגולש, כל מודעה כזו כוללת כמות מוגדרת של תווים, מה שאומר שאי אפשר להכניס אינסוף מילים, לכן צריך לבחור בקפידה את אלה שכן נכניס אל תוך הכותרת. הכותרת במודעת פרסום של גוגל, צריכה להיות ברורה, רהוטה וכמובן שיווקית, אחרת אף גולש לא ירצה להיכנס אליה.

כשאנחנו רואים מודעות במסגרת קידום ממומן בגוגל ניתן להבחין בכותרות כגון רק היום, מי שלא נכנס מפסיד, מבצע ל-24 שעות, כנסו ותיהנו, תקליקו ותזכו וכן הלאה. כותרות שהמטרה שלהן היא לגרום לגולש להרגיש שהוא חייב להיכנס, אחרת הוא עלול להפסיד משהו ומישהו אחר ירוויח במקומו.

מלבד כותרת הרי שקידום ממומן מתבסס על טקסט קצר, תיאור של העמוד אליו נכנסים. בתיאור זה אפשר לפרט מעט יותר מה יש בעמוד, וחוץ מזה יש את העמוד עצמו, אשר יכול להיות עמוד של אתר ספציפי ויכול להיות עמוד נחיתה שהוקם במיוחד לצורך המודעה. גם כאן צריך שיהיה אלמנט שיווקי, פרסומי, שיניע את הגולש לבצע פעולה.

אם אתם רוצים לדעת עוד על קידום ממומן בגוגל וכיצד בונים מודעות בצורה נכונה, זה הזמן ליצור איתנו קשר. אנחנו בחברת מדיה גרופ מציעה לכם מגוון רחב של אפשרויות לפרסום וקידום. צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון או דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל שעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.